13 lat temu....


Dokładnie 13 lat temu 5 maja 2007 roku wraz z moimi przyjaciółmi bawiłam się na weselu naszej przyjaciółki. Rok 2007 (jak i wcześniejsze lata) był dla mnie wyjątkowym rokiem, pełnym zabaw, wyjazdów a nawet pieszej pielgrzymki na Jasną Górę (z Kalisza do Częstochowy). Był to czas w moim życiu, gdy nie było widać po mnie Hypophosphatasii, a ja tańczyłam do białego rana na każdej zabawie tanecznej.
Przez 13 lat wiele się zmieniło w moim życiu, chociażby kolor włosów - wróciłam do swojego naturalnego koloru blond. Za to Hypophosphatasia dała mocno znać o sobie.




Szybciej się męczę, jeżdżę na wózku inwalidzkim, jestem po złamaniach trzech kości długich. Mimo to nadal jestem tą samą osobą kochającą życie i cieszę się z tego co mam. Uwielbiam tańczyć choć obecnie jest to fizycznie niemożliwe.
Sytuacje życiowe jakie się wydarzyły przez tych 13 lat wzmocniły mnie psychicznie, pokazały, że NIEMOŻLIWE NIE ISTNIEJE, że cuda się zdarzają każdego dnia, a marzenia się spełniają


Komentarze