Zostałam ambasadorką inicjatywy #ZbadajSieIntymnie


Regularna kontrola zdrowia w moim życiu to podstawa.
Średnio co pół roku wykonuję różne badania:
- badania krwi
- rtg pękniętych kości
- DPX by sprawdzić poziom gęstości kości.

Miesiąc październik jest pod znakiem różowej wstążki czyli walki z rakiem piersi. Jako kobieta staram się co miesiąc wykonywać samokontrolne badania jak i u lekarzy specjalistów.

Wiele osób miewa wszelkiego rodzaju problemy natury urologicznej spowodowane przebyciem różnych chorób (narządów rozrodczych, układu moczowego, prostaty). To niekiedy skutek ciąży czy przeciążenia, ale również wiek. Na wiele z tych problemów można zaradzić poprzez odpowiednie działania z pomocą fizjoterapeutów urologicznych. 

Jako osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim wiem jak trudno jest osobom w podobnej sytuacji skorzystać z pomocy lekarzy specjalistów tylko dlatego, że gabinety nie są dostosowane do naszych potrzeb. 

Zostałam ambasadorem inicjatywy #ZbadajSieIntymnie dzięki czemu najpierw sama sprawdziłam miejsce pod kątem dostępności i funkcjonalności pod kątem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, ale także abym sama mogła sprawdzić swoje zdrowie i odpowiednio przeciwdziałać wszelkim problemom jakie mogą się pojawić lub jakie istnieją w związku z moją niepełnosprawnością.
Zachęcam każdą osobę do udziału w akcji #ZbadajSieIntymnie , zwłaszcza mieszkańców Łodzi i województwa łódzkiego.

Zapraszam do obejrzenia mojej relacji z wizyty w miejscu realizacji inicjatywy  #ZbadajSieIntymnie 



Komentarze