W dniu 26 marca 2021 roku


@podboje_we_dwoje opublikowali moje świadectwo. Zapraszam na Instagram @podboje_we_dwoje oraz ich facebook @podbojewedwoje


Poniżej umieszczam treść mojego świadectwa:

"Pragnę podzielić się moim świadectwem.
Nie mam partnera /chłopaka /męża.
Jestem kobietą szczęśliwą spełnioną życiowo zawodowo i duchowo.
Jestem spełniona życiowo bo robię to co kocham – spełniam marzenia, dziele się moją wiedzą, pokazuję, że choroba to nie przeszkoda w robieniu tego co się kocha.
Spełniona zawodowo - ktoś powiedział rób to co kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia i ja właśnie tak pracuję.
Spełniona duchowo bo mam piękną relację z Bogiem moim przyjacielem. Dlatego, że mam tak piękną relację z Bogiem nie szukam na siłę męża, nie mam pragnienia wyjścia za mąż już teraz dziś. Bo jeżeli będę miała wejść w taką relację to w nią wejdę w swoim czasie. Kocham ludzi, zakochuję się bardzo łatwo w drugim człowieku, ale nie każda miłość jest miłością pozwalającą wejść w relację małżeńską. Wiele kobiet szuka na siłę męża. Wiele osób zapomina, że jeżeli nie będzie się miało poukładanej swojej relacji z Bogiem i nie będzie się dobrze czuło sam na sam ze sobą, to żadna relacja z drugim człowiekiem nie będzie na dobrym fundamencie. Bóg w cudowny sposób działa w moim życiu, spełnia moje pragnienia serca, a może to ja spełniam Jego marzenia względem mnie idąc drogą którą on mi zaplanował?
Nie wiem, ale wiem jedno jestem szczęśliwa!!
Jestem zakochana w Bogu jak nastolatka!!
Jestem spełniona !!
Jestem ... po prostu jestem ... i idę jego drogą, a On pokazuje każdego dnia cuda.
Bóg działa w moim życiu tak, jak ja bym sobie tego nigdy nie zaplanowała.
W lutym otworzyłam zbiórkę, aby wydać książkę o życiu z HPP.
Do końca zbiórki zostało kilka dni i brakuje 43 % :) a ja wewnętrznie wiem, że wszystko się uda. Nie wiem jak, ale Ufam Bogu i to jest właśnie ten piękny cud, który dzieje się na moich oczach.
Bóg wiele cudów uczynił w moim życiu i dziś dzielę się największym Tą MIŁOŚCIĄ bo nią TRZEBA SIĘ DZIELIĆ.
Życzę każdemu, aby właśnie niezależnie czy jest w związku /narzeczeństwie /jest osobą wolną po prostu był szczęśliwy i miał najlepszą relację z Bogiem

Komentarze