Król Pragnie Twego Piękna

    W sobotę 15 maja 2021 budzik zadzwonił o godz. 4:30 ... wstałam zadowolona i nawet wyspana. Przygotowałam się i zeszłam na dół do auta, którym moja siostra zawiozła mnie na dworzec kolejowy. Wsiadłam do pociągu, a raczej za pomocą podnośnika zostałam wprowadzona do pociągu. I ruszyłam w podróż do Warszawy na pierwszą konferencję dla kobiet KRÓL PRAGNIE TWEGO PIĘKNA.

Konferencja była cudownym przeżyciem, niesamowitym odkryciem tego, co już znałam, ale przy obecnym stanie ducha zabrzmiało to wszystko inaczej, optymistycznie i jeszcze z większą radością. Mogłam posłuchać cudowne prelegentki, poznać nowe kobiety - piękne, tryskające uśmiechem i radością, ale jednocześnie niepozbawione problemów i trudności czy codziennych zmagań.

Najmocniej zapadły mi w głowie 3 konferencje wygłoszone przez Martę Miłuńską, Małgorzatę Dąbrowską i Annę Saj, oraz warsztaty z Mają Sowińską.

Wiele słów, które usłyszałam, utwierdziły mnie w moich poglądach, myślach, marzeniach i planach. Moje wnioski: jestem córką Boga wojownika więc i sama jestem WOJOWNICZKĄ, kobietą która powinna zawsze się cieszyć z tego co ma, rozwijać się w każdej sferze życia, spełniać marzenia i iść zgodnie z planem uwielbiając Boga. Trudno, że będą mówić, żem pijana. Pijana Duchem Świętym pragnę być codziennie :)

I tak zrobię i to z jeszcze większą pasją i radością życia.

Od tego dnia już wiem jak dalej iść i w którym kierunku...

Więc szczęśliwej drogi już czas, drogi wypełnionej realizowaniem moich dalszych marzeń i rozwijaniem się w tym, co zaczęłam robić.

https://youtu.be/0wUR9UDPqIM

Komentarze