Marzenia się spełnia !!! Napisałam książkę :) pragnę ją wydać !!!

Dwa lata temu napisałam listę marzeń / rzeczy do spełnienia przed 40 urodzinami.
Jedno z ostatnich marzeń, które zrealizowałam, to 'napisać książkę o moim życiu z Hypophosphatasią'.
Moim kolejnym marzeniem jest jej wydanie.
Postanowiłam założyć zbiórkę, by zebrać potrzebną kwotę na je wydanie.
Zapraszam do wsparcia projektu na stronie 
https://www.udasie.pl/wsparcie-projektu-z-problemem-choroby-hypophosphatasia

Projekt można wspierać również poprzez paypal.me/kawdratkowicz


Z listy rzeczy do zrealizowania przed 40 urodzinami zrealizowałam już:
  • ułożenie puzzli 1000 elementów - Mona Lisa,
  • zebranie 40 filmów zagranicznych,
  • zrobienie albumu ze zdjęciami wywołanymi z komputera,
  • zrobienie drzewa genealogicznego,
  • wsiąść na motocykl i przejechać na nim ponad 100 km,
  • zwiedzenie mojego miasta Łódź,
  • i wiele innych rzeczy bliskich mojemu sercu.

Komentarze