Wizjoner Zdrowia 2023 - kategoria Wizjoner społecznik

 


W dniu 27 listopada 2023r miałam przyjemność brać udział w konferencji dotyczącej chorób rzadkich.

https://youtu.be/JRxGXQSEAmY?si=B9s2pMB4Gbr5ZyRK


Zaś wieczorem odbyła się Gala Wizjonerzy Zdrowia 2023 - edycja jesienna.

Miałam przyjemność być jedną z osób, które otrzymały to wspaniałe wyróżnienie.

Jestem bardzo szczęśliwa za tak zaszczytne wyróżnienie i docenienie mojej pracy. Pracy, która polega na pomaganiu innym często w bardzo trudnych dla nich chwilach.

Bardzo serdecznie dziękuję całej kapitule za wyróżnienie mnie.

A laudacja brzmiała tak

Mówi o sobie, że jest kobietą nie do zdarcia; choć są dni, gdy budzi się tak zmęczona i z takim bólem, że nie może wstać. Cierpi na rzadką chorobę uwarunkowaną genetycznie, którą zdiagnozowano zaledwie u ok. 20 osób w Polsce. Jako studentka, gdy jeszcze mogła w miarę normalnie funkcjonować, chodziła po górach, na pielgrzymki, jeździła na obozy. Gdy choroba „posadziła ją na wózek” pracuje rękami – maluje obrazy, robi biżuterię z żywicy, wideo kartki. Napisała książkę o swoim życiu, bo chciała pokazać, że mimo choroby można cieszyć się życiem. O chorobie, na którą cierpi, trudno znaleźć informacje, dlatego założyła Fundację HypoGenek, prowadzi stronę internetową, gdzie umieszcza informacje o chorobie. To pierwsza strona na ten temat, co wielu pacjentom skróci drogę do diagnozy.
Kobieta nie do zdarcia: Wizjoner – Społecznik: Kamila Dratkowicz

Zapraszam do przeczytania co o gali napisali w Internecie

https://wizjonerzyzdrowia.wprost.pl/relacja/2023/listopad/wizjonerzy-zdrowia-2023-eksperci-podsumowuja-2023-rok-mowia-o-wyzwaniach-na-2024.html

A także zapraszam do obejrzenia chwili przyznania statuetki i moje podziękowania

https://youtu.be/-C2819E0rOs?si=qTCszExM5YdhZ4dj


Sesja zdjęciowa oczywiście, że musiała być 





Komentarze