Zdobyłam Statuetkę Prawdziwie Boska :)

W styczniu 2023 r. rozpoczęłam udział w Boskim Klubie Liderek prowadzonym przez Małgorzatę Dąbrowską. To było niesamowite pół roku, w trakcie którego bardzo wiele się nauczyłam, zdobyłam przydatną wiedzę potrzebną do samorozwoju, ale przede wszystkim do rozwoju biznesowego.

Moim celem był rozwój biznesu oraz Fundacji HypoGenek, którą w tym przypadku postawiłam na pierwszym miejscu.

Dzięki zadaniom, które otrzymałam w ramach szkoleń w Klubie Boskich Liderek, fundacja zaczęła się rozwijać, ja zaczęłam podchodzić do sprawy bardziej profesjonalnie i traktować ją jako moją firmę, moje miejsce pracy.

Co miesiąc, za każde zadanie, przyznawane i podliczone były punkty. Z miesiąca na miesiąc stawałam się lepsza, co przekładało się na otrzymywane punkty, dzięki czemu na zakończenie kursu zostałam Królową Boskich Liderek :)

 
W sobotę 26 sierpnia razem z siostrą wyruszyłyśmy w podróż do Dębicy na bal. Czym byłyśmy bliżej celu, tym podróż była trudniejsza, ponieważ przez południową Polskę przechodziły burze. Około 30 minut przed dotarciem do miejsca docelowego wjechałyśmy w ulewę, dookoła pioruny. Niestety wpadłam w panikę, ale jakoś udało się dojechać na miejsce. W Dębicy, po przejściu tornada, nie było prądu. Na szczęście to nie przeszkodziło nam w przygotowaniach do balu. Wydarzenie rozpoczęło się mszą w intencji działań Fundacji Boskie Skrzydła. Sam bal, ze względu na brak prądu, rozpoczął się z opóźnieniem, ale jakoś się udało. Hotel, w którym świętowaliśmy, również stanął na wysokości zadania.

Bal rozpoczęła sama Małgosia Dąbrowska cudowną przemową, po której nadszedł moment rozdania statuetek

Zdobyłam statuetkę PRAWDZIWIE BOSKA

Jestem z siebie dumna, że udało mi się osiągnąć wyzaczony cel.

W tym dniu także Małgosia Dąbrowska miała swój wielki dzień, ponieważ odbyła się premiera jej książki pt. "Dekalog boskiej liderki".

Wielkie gratulacje dla każdej zdobywczyni statuetki, a także dla Małgosi za to co robi i za wydanie książki !!!

A my, klubowiczki w podziękowaniu dla Gosi, utworzyłysmy filmik, który był, jak się okazało, trafioną niespodzianką dla Gosi.

Boski Bal to także czas poznania osobiście uczestniczek Klubu oraz zaproszonych gości - miałam przyjemność porozmawiać z Andrzejem i Sabiną Sobczyk, Łukaszem Iżyk, Luizą Chrzanowską i ks. Piotrem Chmieleckim.

Zapraszam do obejrzenia relacji z tego wspaniałego dnia.

https://youtu.be/RggF_xmovuo?si=NAMzy8rPBGjkft8X

A w drodze powrotnej był czas na kawę i odpoczynek na wozie :) 



Komentarze